محصولات

هلو آلبرتا

هلو آلبرتا منشا: کانادا، دارای دو رقم دیر رس. زمان رسیدن میوه:اوایل تا اواخر شهریور. رنگ میانر: زرد و هسته جدا – عمر اقتصادی روی پایه بذری6 سال و روی پایه رویشی 35 سال می‌باشد– تحمل سرمای زمستانی: ۲۵-  الی 30- درجه سانتی گراد می‌باشد.

هلو انجیری

هلو انجیری یا هلو بشقابی  یکی از انواع هلو با گوشت سفید و پوست زرد و قرمز می باشد. درخت پرباری دارد. محصول در تابستان برداشت می شود.
   ارقام شلیل مغان

اسلاح شده در اروپا -زمان رسیدن میوه: بسته به رقم از اواخر تیر تا اواسط شهریور. دارای گوشت زرد رنگ ، میوه درشت . هسته جدا. قابلیت نگهداری در انبار تا 90 روز.
عمر روی پایه بذری 6تا7 سال روی پایه رویشی ( GF , GN )-  30 تا 35 سال.
  شلیل شمس

رقم دیر رس (اواخر شهریور). عملکرد روی پایه بذری 15 تا تا 20 تن روی پایه رویشی( GF  وGN) 50 الی 60 تن در هکتار. میوه قرمز رنگ که دارای گوشت زرد رنگ و هسته جدا می‌باشد.
 

گیلاس تکدانه


گیلاس تک دانه از ارقام پربارده و بازار پسند ایران است. عملکرد در پایه های بذری 6تا7 تن بر روی پایه های رویشی(گیزلا) 25 تا 30 تن.

 

 آلبالو مجار


آلبالوی مجارستان  از ارقام پیوندی  پربازده و بازار پسند ایران است که میوه های آن به رنگ قرمز تیره و بسیار خوشمزه است . زمان برداشت محصول تیر ماه می‌باشد.

 

 آلو شابلون


آلو شابلون یا آلو کالیفرنیا از ارقام پرطرفدار و بسیار اقتصادی آلو است که منشا آن از اروپا عنوان شده است . میوه آن به رنگ زرشکی ، درشت ، خوشمزه و آب دار است. زمان برداشت میوه اواسط تابستان می‌باشد.

 

 آلو قطره طلا


آلو  قطره طلا بومی اروپای شرقی و آسیا است. ارتفاع درخت آن 5 تا 6 متر است. میوه آلو دارای سایز درشت، گوشتی آبدار و بسته به میزان رسیده بودن آن دارای طعم های ترش و شیرین است. این میوه دارای پوستی طلایی و گوشتی زرد رنگ است.

 

گوجه سبز


گوجه سبز قدمتی 2000 ساله دارد و بومی اروپا می باشد. میوه های آن کوچک، آبدار، سفت و ترد است. مزه ی ترش و شیرین دارد. این میوه حالت نارس آلو است و در بهار نوبر می شود. در آب و هوای ملایم به رنگ های ارغوانی، قرمز، نارنجی، زرد و سبز روشن می رویند.

 

گلابی بیروتی


گلابی بیروتی رقمی پر محصول است که میوه آن دارای مقاومت بالا به حمل و نقل و انبار مانی می‌باشد. این میوه دارای گوشت سفید، شیرین، آبدار، و معطر می‌باشد.

شاه میوه

معروفترین گلابی ایران می‌باشد. نسبتا محصول دیررسی تولید می‌کند. به کمبود روی حساس است . میوه آن زرد مایل به سبز و بشکل مخروط منظم، طعم میوه شیرین معطر و آبدار است .بسیار بازار پسند است اما مناسب انبارمانی نیست.

گلابی درگزی


دارای میوه های بزرگ . سفت که قابلیت انبارمانی بالایی دارند.
این رقم در مقابل بیماری ها مقاومتر از دیگر ارقام می‌باشد.

سیب رد دلیشز (قرمز لبنان)

این رقم مهمترین رقم تجاری دنیا می‌باشد. اما در ایران به دلیل نبود امکانات کافی جهت انبار کردن و کاهش کیفیت میوه در طول انبارداری مقام دوم بعد از گلدن دلیشز را دارا می‌باشد. عملکرد روی پایه بذری 15 تا 25 تن روی پایه های رویشی مالینگ و مالینگ مرتون 60 تا 120 تن در هکتار.

گلدن دلیشز (زرد لبنانی)

این واریته در سال 1890 در ایالت ورجینیای غربی شناسایی و تکثیر شد. این واریته از ابتدا در ایران به نام زرد لبنانی معروف شد. سیب گلدن به عنوان معروفترین و پرکشت ترین رقم کشور شناخته می‌شود. عملکرد روی پایه بذری 15 تا 25 تن روی پایه های رویشی مالینگ و مالینگ مرتون 60 تا 120 تن در هکتار.

سیب گالا


طی سال های 1998 تا 2002 به عنان محبوبترین رقم سیب در واشنگتن شناخته شده است. شکل میوه بیضوی است که پوست میوه از رنگ قرمز مایل به نارنجر روی زمینه زرد پوشیده شده است. این رقم به عنوان مهمترین سیب تابستانه شناخته می‌شود.

گرانی اسمیت


در ایران با نام سیب سبز فرانسه نیز معروف است. دیر رسترین سیب موجود می‌باشد که 180 روز بعد از گلدهی میوه ها برداشت می‌شوند. رنگ پوست میوه ها سبز براق است اما رنگ گوشت کاملا سفید می‌باشد. میوه ها سفت و پر آب می باشند که خاصیت انبار مانی بالایی (تا 10 ماه) دارا می‌باشند.

انگور بیدانه سفید


مهمترین انگور ایران می‌باشد که هم مصرف تازه خوری دارد هم از آن برای تهیه کشمش و شیره انگور استفاده می‌شود. دارای قند بسیار بالا می‌باشد. از ابتدای رسیدن دارای رنگ سبز متمایل به زرد که در صورت برداشت دیرتر به رنگ طلایی تبدیل می‌شود

بیدانه قرمز


رقم بیدانه. زمان رسیدن اواخر مرداد. مناسب تازه خوری. قابلیت مناسب برای انبار مانی ، تولید کشمش و شیره انگور. زمان رسیدن این محصول اواخر مرداد و اوایل شهریور می‌باشد.

زردالوی شاهرودی


دارای دو رقم زودرس که در اواسط تیر و دیر رس آن اواسط مرداد . این ارقام بر روی پایه گوجه وحشی prunus damestica که با عمر طولانی 35 تا 40 سال می‌باشد و عملکرد آن 35 تا 40 تن می‌باشد.

به اصفهان


این رقم یکی از با کیفیت ترین ارقام به در ایران می‌باشد. که بر روی پایه بذری به پیوند شده . میزان عملکرد محصول 35 تا 40 تن در هکتار.

 

آخرین اخبار

تماس با ما

در صورتی که سئوال و یا راهنمایی نیاز دارید با ما تماس بگیرید

آدرس کانال تلگرام: @shekofehealborz
صفحه اینستاگرام: shekofehe.alborz

همراه: 09121610208

 

ساعات کاری

 کلیه روز های کاری ۸ تا ۵ حتی ایام تعطیل